1 Pinglan:

skriven

Gomiddag!!!
Jäklar vad det rasslade bland träden när hunden rastades. Ohh yeah tänkte jag, flera rustningar låter mer än en, alltså en hel arme på G... och visst var det hästkrafter som uppenbarade sig för mig. BMW:n stod där välryktad med nya broddar på alla fyra ;)

Dagens holy Moses fynd: 16cm långa och 13cm breda tassavtryck i skogsgläntan, igår var de inte där för då bar skaren mig och mina spår syntes bra idag. Hunden vill iväg och jag bryter kvistar för att markera åt Länsstyrelsen men när det brakar till bakom buskarna och morrar/grymtar då jäklar springer jag lika snabbt som jycken. Hoppas det var vargen och inte vildsvinet för svinet litar jag inte på... man ska inte lita på svin eller hur? Även om man kan simma med dom i Karibien ;)
Nu ska jag hetta upp ett slaktat från det mer begränsade livet som våra bönder erbjuder dem. På ta om bönder, imorgon börjar Farmen, det ser jag fram emot...

http://werun.se/moa/2013/01/02/en-o-med-grisar/

Svar: Fasen vad läskigt med så stora tassavtryck!! Syrran hade det bakom sin lagård.Nä svin ska man inte lita på...gött opålitliga ;)
Men vilken häftig ö,dit vill jag =D Farmen ska jag se på oxå och jag hoppas på att det blir ett jäkla hallå.
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: