Mina fynd

  Härliga lördag! Loppis och massor av fynd.
En ägghöna hittade jag och gammal var den. 20kr och den var min.
     
130kr kostade allt detta inkl.ägghönan. Det är två blommor i samma som hamnade inne hos Fanny. Där var allt änna dött i fönstret. Väskan är turkos och görsnygg!
 
Klänningen hittade jag idag oxå och betalade 50kr. Den kommer från Vila.
 
Förra veckans fynd har jag inte visat er men nu så...
20kr kostade denna skönhet.
 
30kr för denna.
 
Minns inte vad jag gav men jag tror den kostade 20kr..bra bra de!
 
Vi har vart på en Outlet oxå och shoppat lite. Det visar jag sen. Nu ska jag fixa lite här hemma.
 
 
 
1 Lena:

skriven

Vilka fina fynd :)

Svar: Tack!=)
Cecilia Bäckström

2 Mariette:

skriven

Älskar att kolla in dina fynd. Är det en sådan loppis som återkommer varje helg (med samma säljare) eller det är olika säljare där som har typ rensat ut hemma?

Svar: Det är lite olika. Vissa är varje månad men det är dom där loppisarna som är nångång ibland som man kan fynda grejer till bra pris. =)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: