onsdagskul

 
 
 
Vädret är inget att klaga på och självklart har vi vart ute med mussen. Nu har vi flyttat bilen från det ena garaget till det andra så vi har den nära ifall vi vill åka en sväng. I det andra garaget är det så jäkla trångt att ta sig in så det är smidigare att ha den i vårat där vi bor. Gubben får ha sin bil i värmen där mussen stod och jag får ha min bil ute. Alltså får jag städa med frusna moppar,haha!
 
Näpp nu ska jag tryna för jag ska upp aptidigt i morn.
 
 
1 Pinglan:

skriven

Det här hittade jag nu på polisens hemsida men fan man är ju rädd om bilen och vill inte hamna i diket.

"Ett fordon får också köras trots kravet på vinterdäck om fordonet enligt vägtrafikregistret är av en årsmodell som är trettio år eller äldre."

På tal om Jkpg; dom har infört böter på 10.000kr för den som tvättar bilen på garageuppfarten...

Det är mycket vildsvin!!!
Nu är det sol och ser torrt ut men när han ska hem kan det vara värre.

Svar: Det ska bli bra väder hela helgen verkar det som :) Nu står bilen inne på Elmia blank o fin. Jag hoppas att vädret håller i sig tills han ska hem på måndag.
Cecilia Bäckström

2 Pinglan:

skriven

Torra vägar och strålande sol nu kl 13.45 :)))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: