bildbomb

Skruttis i sin nya stol
Jag vet att det är en katt där...
Midsommartanter
Blommade ut lagom till midsommar i vanlig ordning.
Midsommargött
Idag, behöver väl inte säga så mycket om det.
Lite instauppdatering.
 
Kallt och jävligt är det också...
 
 
1 Lena:

skriven

fina bilder !!!:D

Svar: Tack tack! Du har väl redan sett dom på insta =)
Cecilia Bäckström

2 Annika:

skriven

Kallt och jävligt här också. När ska sommaren komma? Får semester nästa vecka så då vill jag ha sol och värme. Härliga bilder du visar!! Kram Annika

Svar: Tackar!Värmen är på väg har dom lovat men det kan man ju inte lita på. Vad skönt med semester!! Vill också ha det =)
Cecilia Bäckström

3 Pinglish:

skriven

Usch och fy vad jag tar illa vid mig.
Kunde inte först förstå varför men nu vet jag, alla skriverier om styckmordet är som tagna ur en bok jag köpte i april. Den heter "Kom ska vi tycka om varandra" av H Koppel.

Svar: Men ush då vad läskigt! Hur kan man bli så svartsjuk så man måste döda...fattar inte det!
Cecilia Bäckström

4 Pinglish:

skriven

Min amtörteori:
Hon lever för sina hästar och nu efter seperationen finns inte ekonomi att ha kvar dem, att jobba som personlig assistent är ingen guldgruva.
Alltså ger hon sig på sin nya rival för den killen som hon och rivalen delar skulle ju kunna tänkas flytta ihop med henne och då bidra med pengar. Stackarn hon nu bor ihop med får då flytta ut. Ja du, jag tror inte svartsjuka räcker här....
Kan det vara så att den dödade var gravid...
I dagsläget är väl gärningsmannen inte kontaktbar, traumatiserad av vad hon gjort och får flashbacks och det blir svårt att skilja ut verkligheten om vad som hänt. Hjärnan är en finurlig kroppsdel som hanterar svåra saker så minnet släcks ner.
Man kan inte nog varna sina ungar för vad som kan hända dem, den man minst anar....

Ett glas cider, är du säker på det :) Du ser ju två vänsterfötter :D

Svar: Hm...du skulle bli detetktiv! Det ska bli intressant att se sen hur nära din teori är.Två glas...
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: