Mojsarn

Denne gubben har inget problem med att slappa på dagarna...
1 Lena:

skriven

skönt att slappa... ;)

Svar: Det är han bra på =D
Cecilia Bäckström

2 Pinglish:

skriven

Dagens gärning; köpte 6 fjärilslavendel och planterade i zinkbaljor,spikade upp lite najtråd så att jag slipper väja för kaprifolen om brett ut sig. Ja det var ju inte bara att spka, jag var ju tvungen att leta i flyttkartonger efter lösa spik och vad hittade jag inte mer, jo en indianpingla som nu sjunger i fasett på lill trappverandan. Sneglar på ett lite såll jag har och fasen vad det rycker i målartarmen för attsen spika upp på verandaväggen. Ja, det har ju varit meningen i flera år men jag har inte orkat förrän nu.

Svar: Vad du är redig =D Jag gör tavlor till v-rummet som ska upp när det är tapetserat. Det kommer bli görsnöggt! I morn ska raka rör på på mussen =DD
Cecilia Bäckström

3 Pinglish:

skriven

Fy faan!!!
...och jag kollar efter orm, den andra halvan kanske hoppar fram när jag går.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/dod-alligator-hittad-utanfor-motala/

Svar: Men usch vad läskigt! Jag är inte rädd för ormar...ska jag rädda dig ;) Tycker det är spännande att fånga dom =D
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: