Morning


Godmorgon alla sötnötter! Vaknade nu och lyssnar på Demented are go. Gubben har vart nere på bageriet och köpt färskt bröd och lite annat gott . Ska kolla sen vad det är i påsarna. Vädret är kallt och soligt,en fin dag som vi inte haft på väldigt länge..solen är efterlängtad!

Jag har köpt färg till håret som ska i sen. Den är väldigt röd,men om det blir det på mig vet jag inte,eftersom jag är så mörk nu. Jag måste städa ordning lite sen..hua vad det ser ut här nu. Golven är skitiga,det är grejer överallt,tvätthögen ska vikas...ORKA!!

Idag blir det en svart klänning som jag köpte i våras. Det har inte funnits nått tillfälle att använda den,men idag passar den bra...till den ska jag ha mina nya NYYYLOONSTRUUMPOOR..hemskt ord!

Ses senare och då ska jag lägga upp kvällens outfit =D
1 cecce:

skriven

Lycka till med håret:-)



Hoppas du får en riktigt trevlig kväll och ett Gott Nytt År!



kramar!

2 Jessica:

skriven

Ja härligt väder egentligen fast mitt i vintern, sol och lite halv kallt!

Jag längtar lite till att få färga håret, men ska gifta mig i april så får inte "leka" hehe. Jag hade jätte rött förra sommaren =) (inte denna som var hehe).

Ang. bilden.. ja du alltså det var just en sån där youtube.com idiotisk tankning... alltså vi skratta på oss i bilen och hon såg helt allvarlig ut.

=) men men synd att jag inte fick med henne drog i slangen och kämpa =).



Gott nytt år =) Hoppas du får kvällen som du vill ha den =).

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: