Drama



Jesus vilken kväll! Fanny skulle med bussen till tyskland idag. Bussen skulle gå halv 7 och innan det skulle det köpas mackor att ha med. Fanny hittar inte sina åksjuktabletter...

FANNY- Jag måste ha min tabletter!
JAG- Vart är dom då?
FANNY-JAG VET INTE! Paketen är platt
JAG-Dom finns inte,blir du så sjuk då så att du behöver dom...
FANNY- JAA JAG MÅSTE HA DOM! Jag stannar hemma...

Vi kom iväg i tid...trodde vi
Vi tar saaben det är lättast.

Brum brum! Lägger i drivern...WTF inte nu!! NEEEJ,check gearbox och vinterläget går in...gah!
Vi puttrar iväg i typ 10kmt...

FANNY-Men va fan..
JAG- Det blir lite sightesing hahahahahha!! Titta dig omkring nu =D
FANNY-Hahahah!!
JAG-Vad brukar pappa göra när bilen är sån här?
FANNY-Han stannar den och startar den igen.
JAG-Ok,då stannar vi här..

Vi stannar och jag ska starta bilen. DEN STARTAR INTE! AAAAAAaaaaAa!!

FANNY- DU SKOJAR! Vi kommer komma försent
JAG- Jag försöker igen..nää den startar inte.
FANNY- VART ÄR DIN BIL..vart är den,vart står den?? Jag går dit nu
JAG- Jag testar en gång till.

På fjärde försöket startar bilen,men vinterläget är kvar,haha! Vi puttrar iväg i 20kmt och jag bromsade fan inte,för då hade jag aldrig kommit över korsningarna

Ungarna sitter på bussen till tyskland och vi har barnfritt fram till söndag...göra nu då
1 Pinglan:

skriven

Då1: Kallt och grått = skogspromenad

Då2: Duggregn = glasskål och öronpet

Nu: Ösregn = soffpotatis och slö

Sen: Hundspa och inte vet jag....

2 Cilla:

skriven

Pinglan:

Hahahaha!!

Här är det mustangväder. =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: