Black & White

 
 
 
Jäklar i min låda vad det regnat idag. Det gick knappt att se ut när jag körde bilen. Nu har det änna lugnat sig lite och solen tittade fram en stund. Men jag har legat på sofflocket hela kvällen och kollat klart på Alkatraz. När kommer nästa säsong? jaja,jag får väl ha tålamod.
 
Nu blir det en film och glassbåtar.
 
 
1 Darksess:

skriven

Jättefina bilder :)

2 Lena:

skriven

glass är gott :)

3 egosworld.blogg.se:

skriven

åååh så vackra bilder!
det är du som har tagit bilderna va?

jamne visst regnar det, regnperioden är här för att stanna men jag är ju lite konstig och älskar regn:)
dock önskar jag vi kunde hoppa över vintern i år:)

yes, flytten har gått väldigt bra faktiskt:) ha en fiiiin fin underbar natt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: