1 Caroline:

skriven

Verkar som du kom billigare undan än vad man väntar sig av ett verkstadsbesök, med tanke på shoppingen i inlägget nedanför ;)

Ha en fin helg!

2 Viktkamp:

skriven

vilken sötnos =)

3 Pinglan:

skriven

Vill ha tips!!! Skiter i att du är ledig ;)
Hur får man bort kalkavlagringar i kakelfogar?
Min dusch ser hemsk ut...
Och så har jag fått tag i en fönsterputsare, tjugo spänn fönstret... är det dyrt????

Svar: Oj då! Det finns medel med lågt ph värde som du ska använda till fogarna. Det är surt medel och det finns oftast att köpa i målarhandeln eller på nätet. Nä det är inte dyrt,men är det smårutor eller stora rutor?
Cecilia Bäckström

4 Pinglan :

skriven

17 stora 3-glas rutor vridbara utan spröjs...
sen är det 6 stora fasta glaspartier från
golv till tak och 4 helglasade dubbeldörrar
och oavsett storlek tar han tjugo/st
Det är ju några att putsa....

Svar: kör på bara! Jag tror att normalpris ligger på 35-45 kr st.
Cecilia Bäckström

5 Annika:

skriven

Jag måste lämna in min bil på lagning också. Känner hur pengarna flyger iväg. Vilket charmtroll. Ha en fin söndag. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: