Samma som matte


Ove har sladdat sönder sulan på sina vinterskor!! Då var jag tvungen att beställa nya..he he! Och hittar dom här..HA HA! Klart att han ska ha samma som matte har =D Visst är dom coola...coola vinterpjuck på en cool hund. Nu är det så kallt att han fixar inte kylan. Det går i 10min sen börjar han halta.

Jag såg en dumjävel igår som satte sin hund utanför affären. Då var det 10 minus. Hunden hade inget att sitta på,inget täcke på sig och den frös så den visste inte vilket ben den skulle stå på. Tillslut står den på bakbenen!!
TA INTE MED HUNDEN TILL AFFÄREN ELLER ANDRA STÄLLEN OM DEN INTE HAR TÄCKE OCH NÅTT ATT SITTA PÅ. Tänk att själv stå naken och vänta i 15-20min när det är så kallt.
1 Jessica:

skriven

vill man inte gärna... stå i 15-20 minuter naken ute nu... ;)

2 Hilma:

skriven

fin blogg! vars beställer du skorna? dom var jätte snygga!!:)

3 Hanna:

skriven

NEJ vad elakt.. Vem gör så??

4 Selina:

skriven

stackars hund! haha vilka söta skor :D

5 kellu:

skriven

snygg blogg!

6 Cilla:

skriven

Hanna:

Visst är det elakt att ställa hunden så. Det är idioter som gör så.

Jag kunde inte komma in på din blogg,jättekonstigt.

7 Selina:

skriven

Allt bra med dig då? :)

8 Jeanette:

skriven

Du ska bara veta hur ofta jag har sett hundar stå utanför butiker på det viset i kylan:-/

9 Mariette:

skriven

Tror du hunden fixar det där med skor då? Min lilla klarar inte kylan just nu och haltar mest omkring, har ändå försökt med jägarsalva. Men i ärlighetens namn så har jag aldrig sett en hund med skor hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: