Förra året







Detta är bara pyttelite av 2011. Det som jag är mest glad över är att jag vågade starta egen firma. Visst är det kämpigt mellan varven,men det är en himla skillnad att jobba åt sig själv än åt andra..dvs vara anställd.

Menmen,nu är det kvällen och jag sitter vid datorn och slappar. Det blev en lång dag idag,började 6.15 och kom hem 17.30. Ove ska ut igen på en kvällsrunda och sen ska jag krama kudden till en film. =)

Natti natti
1 mysan:

skriven

såg ont de där med benen :(

de är bra

2 Linda aka Javamorsan:

skriven

Ja jösses benen där minns jag väl :( Usch säger jag bara.



Önskar dig en underbar fortsätting nu vännen! Ett år utan skrapade ben osv... Kramar i massor

3 Linda aka Javamorsan:

skriven

Hej igen. Inne bara för att tala om att jag flyttat på¨mig hit: http://www.mondoblog.se/javamorsan/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: