vad ska vi göra?



Godkväll! I morgon ska vi iväg på roligheter,jupp ont kommer det göra och jag har varit i valet och kvalet om jag ska vara med...MEN JAG SKA VARA MED!! NI LÄSER RÄTT..JAAAG SKAA VARA MEEED =/ Nu undrar ni som inte vet vad vi ska göra,vart vi ska,hehe!! Det är jag,gubben,Fanny,Tina,Ricky och Tinas kille Magnus som ska iväg en liten stund i morgon eftermiddag. Ni kommer få se bilder sen när vi gjort det vi ska göra,haha!

Duschen är ett jävla projekt för mig just nu. Jag är aptrött!!

1 KarolinaJacobsen:

skriven

SV: Det var så lite!

2 Petra:

skriven

Spännande....

3 Mariette:

skriven

Ska ju bli jädrigt intressant att få se =)

Ha en härlig (smärtsam) fredag =)

4 cecce:

skriven

Vad ska du nu hitta på???:-)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: