Bumblebee

Det blev en lååång arbetsdag idag..pust o stön! Men nu äntligen kan jag ha fredag och då ska vi äta pizza. Tjejerna ska på Rickys 20årsfest och jag ska sitta hemma och bita på naglarna. Jag hoppas att folket kan uppföra sig. Det är ju två killar till som firar och det lär väl komma endel kompisar. Jaja,nu ska jag tänka på annat.
 
Jag är så jäkla sugen på att åka på loppis i morn...ska jag?? Hm,får se när jag vaknar för det första
1 Simon Glimholt:

skriven

Hejsan! Nu har jag skrivit klart det där inlägget om "grunderna i foto" som du kommenterade innan att du tyckte lät intressant. =)

2 l i l l t h i l d a ♥:

skriven

sv: hahaha licensfritt vapen xD

3 Ego:

skriven

aaww, mysigt med loppis, även om man inte hittar nått där så är d bara mysigt att gå runt och titta lite:)
du får ringa varannan timme, hehe jobbig morsa kanske han säger men vad faan, man är väl inte morsa för intet kan du säga:D

jaa, dem här dagarna har jag shoppat lite för mkt, kommer få leva på bröd och vatten resten av månaden>:) USH! jaa, internetshopping är livsfarligt alltså! sitter och funderar ju stark på att klicka hem en väska, biter i naglarna och har beslutångest heh FYY!

4 Lena:

skriven

Det är ALDRIG fel med loppisar :)

5 Elfina:

skriven

Åh va lyx! Pizza fredag, mmmmmm...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: