bara att köpa..

Woow! Idag har jag inte hunnit med bloggen och jag har inte hunnit med att läsa era heller. Trött som en gammal utsliten arbetshäst. Sova vill jag göra och snart så ska jag krypa till kojs. Det är så mycket att göra på jobbet att jag inte ens hinner eller orkar göra nått hemma. Det får bli ett röjartag till helgen. Tänkte rensa lite i röran. Slänga gammal bråte som bara står och tar plats,för sånt har jag gott om. Garderoberna behöver oxå rensas ur ordentligt.

Jag har iaf hämtat min nya matta som låg nere på posten. Det blev jättebra,MEN jag vill ha nytt golv i köket! Fan vad fult det golvet är som vi har där och i sovrummen. Japp, jag får köpa nytt golv helt enkelt!

   
1 emam ledin:

skriven

fin blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: