Du & Jag



Min pärla..mmm vi två är ett. Du tar mig vart jag vill när jag vill,men nu har du blivit lite sjuk i lederna och jag har lovat att vårda dig ömt. Länkarmsbussningarna i fram är kass och du knakar när vi åker i gupp,aj aj!  Jag kör så försiktigt  För vi två ska hålla ihop ett tag vet du. Nu ska det bokas tid för en lagning så blir du som ny igen.

       
     
 

Man kan se rätt igenom när man tittar och båda sidorna är helkass! Snyft
1 Anonym:

skriven

Du låter som kriminalaren Malins offer i Kalletofts deckare :)Spännande läsning både här och där...

2 Cilla:

skriven

Pinglan:

Hahaha!

3 Anna:

skriven

har med en sådan brumbrum! :) dom är så trogna så :)



svar: Jag hoppas den gör verkan under natten nu :D hihi. Tack snälla du!! kram

4 Ingegerd:

skriven

Skitsnygga kläder! Som vanligt.



Tack för snälla kommentarer, du e go du:)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: