Hmm..?

Vad är det jag inte kommer ihåg?  Det kan jag tala om att det är mycket jag inte minns. Jag minns inte vad jag gjorde igår,inte vad jag gjorde i förrgår m.m. Nu fick jag ett sms att ett paket är på väg från jotex och JAG MINNS INTE VAD JAG BESTÄLLT!!
Jag kommer inte ens ihåg när jag skulle beställt nått från jotex,haha! Ibland är jag helt fantastisk på att glömma..fanimig världsbäst med andra ord. Tur att jag kom ihåg att hämta Fanny idag på eftermiddagen.
 
Idag blev det en väldigt lång arbetsdag..puh! Det första jag gjorde när jag kom hem var att lägga mig i ett varmt bad. Det är ju farligt! Låg där och kände hur ögonen föll ner och det bara susa till i huvet av trötthet. Det är så gött när man är så trött och det är jag nu. Det är dags för mig att krypa till kojs.
 
GRATTIS TINA PÅ FÖDELSEDAGEN Det glömde jag inte..
 
 
1 Mizca:

skriven

Då är det ju roligt att hämta paket när man inte minns vad man beställt ;)

2 Lena :

skriven

kan boka en plats åt dej där jag jobbar.... ;))

Svar: Snälla gör det,haha! ;D
Cecilia Bäckström

3 Mizca:

skriven

Svar: Nej verkligen inte. Underbar röst och tillsammans med Virestad kyrkokör i en kyrka tror jag det blir magiskt.

4 Helena !:

skriven

Vad spännande med paket, hoppas det är något riktigt fint i den :) Kram Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: