Slit o släng

Köpte ett par nya pjuck idag fast det var inte meningen. Jag gick bara förbi och fick syn på dom och sen såg jag att det var rea oxå. Gör sköna på och 95 riksdaler fattigare.
Vädret har vart jätte gött på dagen men nu på kvällen kom regnet. Jag tvättade ju bilen igår så vad väntar jag mig liksom. Det slår ALDRIG fel!
1 prinsessanadia - Nu med skitsnygg header!!:

skriven

Älskar att göra kap! Idag köpte jag en klänning och en tjocktröja som jag har spanat på i flera månader, som innan kostade 1200 kr, och nu fick jag båda för 500 spänn. Lycka! :)

2 Caroline:

skriven

Vilket bra pris för ett par skor och fina var de också :)

Trevlig helg!

3 Pinglan:

skriven

Nu har jag testat 2 recept lchf och fy fan vad det smakar illa. Jag har förstört köttfärs, vitkål, blåbär och apelsin. Jag kommer aldrig testa ett recept igen... Det måste vara smaken som gör att dom går ner i vikt, jag kan inte komma på annat än att dom får kväljningsreflexer och inte äter ;)
Nä, tacka vet jag fräscha Gi med goda smaker sammansatta... Nu får jag väl hela lchf-sverige med Katrin i spetsen på mig...
Annras skiner solen gött idag och jag sneglar på en Corona

Svar: Hahaha ja du ;) Gi är mycket bättre =D
Cecilia Bäckström

4 Helena !:

skriven

Nice! Kram Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: