Filmkollen

 
 
 
 
 
 
 
Här är lite filmer som jag rekomenderar er att se och alla är bra. Jag har sett några till men ni får nöja er med dom här tipsen så länge.
 
Snart helg Bra bra! Loppis och sova är vad som gäller i helgen och en och annan cider kanske slinker ner. Tror att jag ska köpa mig en Araldica oxåDet är det enda och då menar jag det enda vin jag dricker. Kan lätt ta hela för mig själv. SÅ FÅR DET BLI!
1 cecce:

skriven

Tack för de tipsen!! Har inte sett någon av dem:-)

Hoppas du får en härlig tisdag!

Kram Cecce

2 Petra :

skriven

Jag vill se den Savagers också...
Alla säger att den är jätte bra

3 Pinglan:

skriven

Hamnade framför en bra film inatt och då vet du ju hur det grå, ögonen faller ihop mitt i filmen. Givetvis hade jag sovit dåligt flera nätter innan så jag tog en sömntablett innan jag hamnade i filmens värld. Bra och lite klurig, Firewall hette den och som vanligt repriseras den väl någon gång i min livstid. Fan 9:an visar många bra filmer nattetid...
Farmen; ja vad säger man om den.... ny säsong ska spelas in, ska vi söka :DDD Jag är bra på att slakta, mocka och skita på dass ;)En och annan stör ska jag väl kunna slå ner också sen är jag en djävul på att delegera...
Skynda fynda nu, du kommer väl hem med en tupp

Svar: Hahahaa!! A det hade ju vart nått de ;p Jag hade ju blitt hatad från första stund hahaha!!En höna kom jag hem med =D
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: