Ljug bara..

Godkväll! Hur har ni det?
Här är det slött efter jobbet. Fanny lagar mat,bra bra! Hon har fått den gåvan jag inte fick,att tycka det är roligt att laga mat. Även bakning tycker hon är kul. Jag föredrar att bara sätta mig till bord och äta utan att behöva laga maten själv. Givetvis så lagar jag ju mat men inget som jag brinner för...allt annat kanske brinner istället.
 
Farmen ja..vad tycker ni om allt?
 
Jag fyller år snart..
 
1 Pinglan:

skriven

Farmen är så dåligt... händer inget av värde och jag är skitförbannad på TV4 som inte styr upp vuxenmobbingen. Tänk bara om AK har barn som nu får skämmas för sin mamma, fy fan säger jag.
Såg en bild på Maria i mörk hårfärg och annan klädstil, min tanke blev att hon vann...
Och denb där lilla pojken som kom in, han är ju fan inte sann, böööö säger jag till honom, vaddå rädd för Paul??? Och så kärringarna som eldar på honom, han var ju rädd för AK också. Nä usch vad dåligt det blivit sedan ursprunsgänget splittrades, de skulle ha fått fler vecor utan utröstning men en kamp om storbonderollen. Har du tänkt på att en vinjett visar Erik i dragkamp med repet, det har vi inte sett än. Hoppas det blir Maria och AK som får kämpa... och går Paul hem kommer tomten in igen om han vill förstås.... Hoppades att programmet skulle vara bättre, men ändå tittar jag...
Fan vad kallt det är, -8 och blåst och en lodjurshona har övergett sina tre ungar och de går här nu, ja övergett och övergett, hon är sugen på hanen ;)
Allt som vanligt ser du...

Svar: Jag håller med dig!
Men..är dom inte hungriga då. Du får mata dom ;)
Cecilia Bäckström

2 pinglan:

skriven

men fy fasen LÄS
http://www.expressen.se/kvp/alexander-6-blev-hemskickad---dog/

Svar: Nä usch så hemskt!!
Cecilia Bäckström

3 pinglan:

skriven

Värd att se om
http://www.tv.nu/p/13022121000010tv6

Svar: absolut! bra film :)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: