sÖnDaG

 
 
Godmiddag! Det blev en sväng till stallet idag och pyssla om tjocktanterna. Jag såg dom längst ner vid sjön och tänkte att det var ju bra för då kunde jag mocka innan dom kom in. Det tog två min sen kom dom vid stalldörren och ställde sig i sina spilltor. Dom hörde väl bilen eller mig i stallet,haha! Ryggarna var täckta av is, så det var bara att börja borsta!
Jag slände till dom lite hö och begav mig sen ner till sjön och fotade lite.
 
Nu får det bli soffläge och tv en stund..
 
1 Pinglan:

skriven

Vad lite snö ni har....
Undrar bara, har ni inhägnat så de inte kommer ut på isen? Min stora fasa. Här i trakten var det en häst som gick igenom och brandkåren hade stora problem att få upp den, tiden höll på att rinna ut om man säger så.
HAhaha nu har du mussedrag, mer snö hela veckan ;)

Svar: Det är avstängt för dom där nu, så dom går i en annan hage. Det har snöat här i två dar nu och mussen står där den står.. Suck!
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: