1 Pinglan:

skriven

Ett tips till ett sant nättroll med priskoll ;)

http://www.rsmobler.se/

Svar: Där fanns det inget kul..ska kolla nästa du skickade
Cecilia Bäckström

2 Pinglan:

skriven

Vi fortsätter tillfredsställa dina nätlustar....

http://engelmobler.se/

3 Pinglan:

skriven

Och denna lada kommer ge dig njutning och extas utöver det vanliga :)

http://www.ulfasa.se/

Svar: kolla in denna. Det är den billiga jag hittade http://www.em.com/produkter/soffor-baddsoffor/york-soffgrupp-3-sits-2-5-sits-konslader-mocca-brun-tyg-west-brun-506177?article=506177
Cecilia Bäckström

4 Pinglan:

skriven

Skitsnygga, såg dom på reklamen på TV men de kräver ett ganska stort rum eller brett i alla fall för armstöden är vida. Man vill ju bara ha väggar som i en lada också...
Mina gamla torpväggar som jag skulle vitkalaka rasade ju så nu letar jag fejk...
Men du... du vet Engelska huset eller vad det heter mellan Alinsås och Göteborg utefter motorvägen typ, domn har haft fina grejer

Sen har du Rikners möbler (tror det stavas så) i Tibro och så I Vinslöv finns en stor och bra möbelaffär Harald... nåt...

EM har väl rea???


Svar: Den andra soffan som jag såg i somras finns hos Kjellbo möbler och den är större och den går mer i dom färgerna som jag vill ha. Men som sagt,den kostar oxå =( Ska kolla in där sen efter min cider =D
Cecilia Bäckström

5 Pinglan:

skriven

Nu ska jag ladda med goa mackor och pilsner sen kl 20 börjar ARN-filmerna på 7:an, båda på raken, bara jag kan hålla mig vaken. Känner att jag behöver lite distans till vardagen och vem vet, kanske står det en riddare vid uthuset när hunden rastas sista gången inför nattens drömmar.. och tänk om han kan måla :))) Det skulle väl slå vilken trissdragning som helst ;)

Svar: Vad gött det lät med mackor och pilsner. Aha..visste inte att dom visas idag. Håll ögonen öppna nu då när hunden ska ut..haha! =D
Cecilia Bäckström

6 hanna:

skriven

Hej! jag följer din blogg och tycker den är jättebra men det är väldigt svårt att läsa med den skrivtypen som du har dina inlägg. Skulle uppskatta jättemycket om du ändrade den eller gjorde den pyttelite större. Önskning av en tjej som har svårt att läsa påp datorer ;)

P.S jättefina bilder speciellt den översta! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: