1 Linda aka Javamorsan:

skriven

Vill ha en fin trorr vår jag med :)

Hoppas början på året gått hur bra som helst hos er? Kram

2 Pinglan:

skriven

Här har det snöat till och från så du får hålla dig lite till så mussen inte hamnar på skroten.

Svar: Jag hörde detta!! Fyfan rent ut sagt =(( Jag vill inte ha mer snö nu.
Cecilia Bäckström

3 Pinglan:

skriven

Håll hunden kopplad nu, inte långt med vargkliv till dina trakter, de förflyttar sig enorm snabbt.


http://o.rovobs.se/statistik_rovobs_karta.asp?id=14683

Svar: hua!
Cecilia Bäckström

4 Pinglan:

skriven

Du måste läsa den här listan, sist i artikeln :D
Jag älskar den mamman!!!!

http://www.dn.se/nyheter/varlden/mammans-rad-fick-bloggen-att-krascha

Svar: Hahaha, jäklar vilken lista. Det var grejer det för pojken att komma ihåg ;)
Cecilia Bäckström

5 cecce:

skriven

Snön gör bäst i att hålla sig borta. Vill verkligen känna våren i luften snart!

Kram Cecce

6 Pinglan:

skriven

Komma ihåg???
Han får ju för fan inte röra telefonen ;DDD

Svar: Hahahah nä just det hahahaha stackars pöjk!! Är lite trög idag. Skulle ringa gubben och fattade inte varför inga signaler kom. Jag hade loggat in på instagram istället =D Sen plockade jag ur min bil för den skulle till verkstan och åker iväg och tittar upp mot våra garage och där stod den och gapade med porten uppe..fritt fram för tjyven. =S
Cecilia Bäckström

7 Pinglan:

skriven

Ta ett snack med John Blund nu.... känns som om det är dags. Och glöm för fasen inte hunden när du tar kopplet på kvällsrundan Suss gott

Svar: Japp ska göra det och kopplet glömmer jag inte när jag har en rymmare som Ove ;PNatti
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: