vitt vitt vitt

Ett litet projekt som jag gjorde klart för ett tag sen. Hittade den på blocket för 200kr och det är ett helt ok pris för en sån här goding.
 
 
Nå..vad tycks?
 
 
 
1 Carina:

skriven

Den blev jättefin!Till söte barnbarnet! Kram :)

2 Lena :

skriven

super bra !!!

Svar: tackar =)
Cecilia Bäckström

3 Jeanette - En mammas vardag:

skriven

Jättefint:) Vi har haft en liknande stol till våra två barn, fast målad och så fin blev den dock aldrig.

4 Helena:

skriven

Kanonfint! Älskar den gamla modellen av barnstol :)

5 Pinglan:

skriven

Så fint !!!!
Du, vilken vita färg skulle du välja på väggar, ge mig gärna ett färgnummer... Jag vill ha vitvitt glans 40 men fasen kanske ska gå lite åt cremevit... Jag blir galen på alla snabba beslut som ska tas, målarjävlar ;)

Jaja det åskade i Vås också men nu sitter jag i torpet och våldtar internet, gud så beroende man är då... och det mobila ville de ha abonnemang i 24 månader för att komma billigast undan, det är billigare att tanka bilen och pendla 18 mil några veckor när det drar i datortarmen...
Ser så skitdåligt just nu att det inte är någon idé att kolla i telefonen, det är inte lätt att vara människa i teknikens tidsålder

Svar: Oj,jag har färger som heter sidengrå och kalkvit. Köpte på cheapy för dom täcker så bra och jag gillar den vita kullören som går åt det gråa hållet. Men ja..cremevit är fint, lite varmare. några nummer har jag inte på färg men du hittar säkert en färg som faller dig i smaken :)
Cecilia Bäckström

6 Pinglan:

skriven

Det blev Alcro Sober tak glans 2* 0400
NCS S-0500-N
Hahahaha målarn satte i halsen men jag sa KÖÖÖÖR coh skit i städningen.
Tak väggar allt i samma, fy fan vad snyggt det kommer bli :)
Nu är gräset snaggat i rotnivå, soljäveln skiner varmt och hetare ska det bli imorgon. Värmefläkten står och vrålar på lägsta temperatur, det hjälper lite med men det är inte så att gardinerna fladdrar precis, sätter jag korsdrag kommer djävulsflygarna i miljontal, vita väggar ute gör att jag lever i ett ständigt mörker nu, fan vad flygfän det är...
Nu ska bilen flyttas, klipparen gömmas och hunden luftas....

Svar: Det blev nog fint =D Idag är det lite svalare och det är ju gött. Åskan som skulle komma kom aldrig. Hade du åska hos dig?
Cecilia Bäckström

7 Pinglan:

skriven

Japp, började vid 19-tiden på lördagskvällen och slog ut el, tele och datatrafiken hos grannarna, här svajade det bara lite så jag är lyckligt lottad. Men jäklar vad det small och blixtrade i flera timmar och så kom det 25mm regn på tre timmar, ska visst vara mycket.
Svalare luft idag, det tackar vi för, solen skiner från klarblå himmel och jagbara latar mig efter en snbbis till icas glassdisk. Nu ska jag se om någon salig själ billigt vill ta över min vita ikeahörnsoffa som bara är helganvänd i 2 år sedan magasinerad i container.... men men... tuta och kör försiktigt

Svar: Å jäklar då! Här var det ingenting, bara lite regn. Vad är det för en soffa..eketorp?
Cecilia Bäckström

8 pinglan:

skriven

japp, en vit

Svar: vad ska du ha för den?
Cecilia Bäckström

9 pinglan:

skriven

ingen aning... inte mycket

Svar: Jag är lite sugen på hörnsoffa
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: