lördag

Sötnöten tigger efter chips.
 
Jaha! Här sover vi på jobbet ;)
 
Inte en snigel utan två...
Ricky och jag fikade tårta igår för det var hans födelsedag.
 
Igår ställde jag klockan för jag skulle upp och jobba tidigt idag. Väl framme på jobbet så kom jag inte in genom entrén...suck! Taggen funkade inte och det var bara till att vända och åka hem. Men jag tog vägen om kyrkogården och fixa lite med mammas sten som har blivit lite gråsvart av vädret. Skrubbade som en helidiot och myrorna som bor vid stenen fick sig ett skumbad som heter duga. Blommorna hade klarat sig bra från allt regnande och sniglar, inget var söndertuggat.
Ni kan följa mig på instagram Cecilia7373
 
Nu ska jag äta frulle..
 
 
 
 
 
1 kicki11:

skriven

Oj, vilka fina bilder du har lagt upp i bloggen.

Hoppas att du får en trevlig och skön sommar. Kram.

2 Pinglan:

skriven

Jag gör som Ricky fast under täcket, fasen vad det åskar och regnar. Underbara Morgan & Ola-Conny på TV, nu kommer jag skriva nåt jag aldrig trodde jag skulle känna men fasen vad jag längtar till stan, frågan är om jag kommer vända mig om när jag åker på inflyttningshelg.... Undrar om jag inte ska sälja torpet ändå... fan finns ju fler strandtorp om jag ångrar mig. Nu doftar det kyckling i hela huset, gött blir det för jag har tröttslarvat ett par dagar efter att ha hamnat på akuten igen...
Och så höll jag på att glömma vägskatten, ingen faktura och inte kopplad till autogiro men vi löste det, de hade klickat i fel på vägverket och satt i E-faktura, kunde ha blivit dyrt efterso sista överföringsdag var i fredags för att det ska komma fram till den 1:a. Dyrt har det blivit också och nya grejer från och med i år... har noll koll bara pröjsar och kör, nu funkar bilen men då rasar den jäkla bromslampan i bakluckan ner och dinglar och så lyser bromsljusen konstant, nuservad bil på märkesverkstad men de sa att jag ska komma förbi men ändå....

Ja det var lägesrapporten vid Vättern, fan jag ska bli med balkong KUUUUUL

Svar: Det händer mer grejer ute hos dig än här i tråkstan =b
Cecilia Bäckström

3 Pinglan:

skriven

Hunden hade bestämt sig, skulle ut en sväng till och på 5 minuter hade jag kissat hunden, plockat årets första kantareller, stekt dem och på assietten låg en underbar gräddig svampmacka och ville jag skulle hugga in....
Sa jag att jag ville sälja torpet, när sådan här ekologisk snabbmat frestar blir det svårt, vem vill gå till ICA och plocka svamp HAhahhaa
Görgött vad det i alla fall.

Svar: Det är ju så gott med stekta kantareller!!!
Cecilia Bäckström

4 Carina:

skriven

Ha en fin vecka sötis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: