Morning

Godmorgon solstrålar! Vilket härligt väder det är och plusgrader oxå..lööve! Idag ska jag hjälpa Ricky med en soffa och sen ska jag hjälpa Tina köra lite saker..fullt upp med andra ord. Igår städade jag och putsade fönstret i köket. Satte upp nya gardiner igen för de andra var jag inte helt nöjd med, men nu känns det bra och fågelskiten är borta på rutan. Tänkte hinna med att åka och köpa lite blommor som jag ska plantera i glasburkar...ni får se när jag är klar.
Nu ska jag ta en tur med odjuret. Får se om jag hittar nått roligt idag när jag är ute och går. Igår hittade jag en jättesöt fönsterlykta och en annan gång hittade jag ju ett väggur som var helt och fint...
 
Kolla in den här reklamen..hehe!
   
 
1 cecce:

skriven

Men så duktig du är!! Jag borde verkligen ta tag i mina fönster...
Blommorna i burkarna såg jag en skymt av på instagram. Jättefint ju:-)

Kram Cecce


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: