Lugn o fin..alla på en gång

Japp, då var denna helgen över! Pust och stön, haha! Igår var det cruising här och gubben satt i bilen och sölade med öl medans jag min stackare fick köra runt på honom..suck! Jaja, vi var hemma tidigt för mina cider väntade på mig. Resten av kvällen så gick vi runt bland gårdarna och tjötade med folk som firade födelsedagar och såna som kommit hem från en runda på stan. Klockan 2 ramlade vi in genom dörren och halv tolv idag kom Fanny in och väckte mig med presenter.
Nu på kvällen har Tina och Ricky vart här och ätit, tjötat, tjivats och skrattat. En härlig kväll!
Regnet hänger i luften och det är varm och klibbigt..åska?
 
Nu är det natten för mig
1 Helena:

skriven

Låter som att du hade en härlig kväll :)

2 Pinglan:

skriven

Kallt, regningt och mörkt, åska på väg.
Hänger upp den våta röda jackan på tork efter hundpromenaden, tänder lilla lampan och några värmeljus och får fanimej JULFEELING...

Svar: Hahahaha!!
Cecilia Bäckström

3 Pinglan:

skriven

Igår var det annat rött som gav feeling, jordgubbarna vräkers sig i mina amplar, GÖTT :)
Idag är det G-dagen, börjar med gröt, grädde och gräsklippning sen grusrensning. Mulet och lite duggregn YES vilket bra jobbarväder

Svar: Åh vad gott! Här har det regnet fram till nu och nu kom solen...hur länge stannar den tror du? =)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: