Vart tog den vägen

Godkväll i stugorna! Ja, här satt vi igår och väntade på att en storm skulle komma. Men det kom ingen,bara regn och regn. Översvämningar blev det lite här och där. Värst var det nog ute på våran gata som var som en lite sjö.
Annars har det vart rätt lugnt i dag. Slutade tidigare och åkte hem och slängde mig på sofflocket. Där låg jag fram till kvällen..gött!
Nu ska jag kolla på Fest hos Bagge Wahlgren.
 
1 anette:

skriven

Jag missade pogramet men ska absolut se det i morgon. Vilken härlig bild du bjuder på idag. Kram Anette

2 pinglan:

skriven

99% klart med ny adress före jul, blir det inga fler bud skriver jag kontrakt imorgon lunch :DDDD
Håll tummarna sen kommer torpet ut genom mäklare Tjohooo men den där jäkla 1% kan stöka till det inatt
Här är det regnskurar som känns lite snöiga

3 Pinglan:

skriven

Jaaaaaa skrivit på kontrakt idag och ska bara godkännas av bf-föreningen :) Fy fan va gött men det kanske drar fram till sista januari men det är smällar man får ta, de ska nämligen in i en dödsbovilla där allt ska delas/slängas osv.
Nu ska jag fira med nudlar i kylan.

4 cecce:

skriven

Skönt att ni slapp den för det var ingen rolig historia. Huva! Värsta förstörelsen efteråt!

Önskar dig en riktigt skön helg!!

Kram Cecce

5 Linda aka Javamorsan:

skriven

Hej :) Regn regn regn. Ja vi får nog leva med det ett tag nu.
Hoppas allt är bra annars? Kram Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: