Bara bra grejer

Idag har jag vart på loppis och fyndat. Den här svarta klänningen satt prislappen kvar på och jag betalade 50 spänn för den. Helt ok! Resten av kläderna betalade jag från 20-30 kr st för och dom var knappt använda.
 
 
Skarfen gav jag en 10a för. Helt oanvänd med prislappen kvar, bra bra!
 
30 kr för dessa som tjejen hade köpt utan att prova. Bra för mig.
 
Nu ska jag bara tvätta och stryka så det är klart att använda.
Nu är det dags för lite käk och sen slappa vid dumburken..
 
 
 
 
 
 
1 Amanda [SPONTAN]:

skriven

Härliga fynd! :)

Svar: Ja jag känner mig ganska så nöjd =)
Cecilia Bäckström

2 Emeline:

skriven

Vad man kan fynda! :)

3 Lena:

skriven

jädrans vad billiga kläder du hittar jämt....här gör man aldrig såna fynd... här är dom hutlösa med att vara dyra.

Svar: Ja jag vet =)) Har du vägarna förbi här så ta dig en titt på loppisarna =)
Cecilia Bäckström

4 Martina:

skriven

Jättefina kläder! Gillade den vita från ginatricot och scarfen! :)

5 Helena:

skriven

Herregud vad mycket fint du fyndar, önskar att vi hade sådana loppis här. :)

Svar: Alla säger att det är billigt på loppisar häromkring. Har du vägarna förbi får du passa på att loppa runt lite =D
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: