söndag

 
 
 
Söndagskul med mamma och pappa i lekparken. Mormor kommer springandes med kameran i högsta hugg =D
Gunga var kul!
 
Som sagt det är söndag och det är som vanligt tråksöndag. Jag vägrar se OS! Gubben blir förpassad till ett annat rum när han ska se..he he!
 
Ses sen
 
 
 
 
1 Lena:

skriven

:)

2 Pinglan:

skriven

Här har det snöat blöta dasslock hela dagen. Jag har kommit in i soffläge och zappar mellan kanalerna men det är ju os överallt...
Tur att jag aldrig har socker hemma för då skulle det blivit sockerkaka men lite pankisar blir det nog i em. Mmm jag har slut på mina marabou och jag vägrar gå ut precis som hunden

Svar: Regn och bara regn här. Hoppas på en tidig vår nu =DD
Cecilia Bäckström

3 Tina:

skriven

Tack för en mysig stund :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: