Grattis på födelsedagen


God morgon eller förmiddag! Idag fyller sonen 22 och vi ska dit och fira honom en sväng innan han ska firas av sin kompisar. Herregud vad åren går. Jag minns den dagen som igår när han föddes. Solen gassade på och jag var ute med min pappa och plockade jordgubbar som en dåre. Kröp runt på det stora jordgubbsfältet men värsta magen och lite småvärkar. Jordgubbar skulle jag ha i massor med mig hem. Det var det enda jag tänkte på då. Rensade dom och la in dom i frysen, sen var det kört! 1½ senare var han född. Bråttom ut och han har bråttom än idag ;) Grattis min son på födelsedagen <3
Tråkigt att han får så kass väder bara

Regn och regn....
 
1 Elfina:

skriven

Grattis till sonen!! Stilig ung man;)
Vilken charmig historia om när han kom till!
Hoppas ni också får sol snart;(

2 Lena:

skriven

samma skitväder på denna sida av Sverige :(

Svar: Det är så tråkigt! Menmen svensk sommar...
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: