Rompa


Detta är Oves favoritplats framför tvn. Det kan ju ramla ner nått från bordet...
1 Lena:

skriven

hahahaha

2 Annika:

skriven

Hihi...ja då gäller det ju att vara beredd så man inte missar något. Härlig bild! Kram Annika

3 Pinglish:

skriven

Stig-Helmer roar denna afton

Svar: Ja det kan roa :) Regn och regn, blir så trött på det. Hur är det hos dig?
Cecilia Bäckström

4 Pinglish:

skriven

Regnar och regnar och regnar men ingen åska än...

Svar: Ingen åska här heller. Aqua festival i grann kommunen och tonåring på vift. Blir till att sitta uppe...
Cecilia Bäckström

5 Pinglish:

skriven

Hahhaha dethar regnat så jäkla mycket att jag glömde bort att det var görvarmt och soligt i flera timmar på dagen igår... fy fasen sån man är. Men nu tittar jag ut och det regnar fortfarande sen i natt. Tar en tvtittardag och halvligger under ett lager plädar och hunden värmer extra. Varför stänger jag inte fönstren? Är det vägra-tarmen som gör att jag har korsdrag...

Svar: Fint väder på kustsidan =D Tog en sväng till hundutställningen i vbg. Utanför hängde interner från Östragård...dagens höjdpunkt för dom,hahaha! Skulle egentligen till Power meet i Nossebro men vi hoppade det. Fan va jobbigt det är att flänga runt... Bra med korsdrag då ;)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: