Gröna fingrar...

 
...vad är det? Visst är dom fina på bilden?! Då skulle ni se dom nu,haha! Slokandes och suktande efter vatten. Ja, jag har vattnat idag men glömmer man att vattna så kommer dom där jäkla lössen. Varför är det så? Bara på vissa blommor...suck!
 
Jajaja! Några cider blev det idag,gött! Jag har jobbat idag och jag började kl 6 så jag skulle vara hemma tidigt iaf. Nu är jag förjäkla trött och ska börja jobba lika tidigt i morn.
 
Från det ena till det 3e. Jag har hittat en sida på nätet som har superläckra grejer.
 
Natti natti
 
1 Elfina ♥:

skriven

Ja dem är iaf perfekta och vackra på bilden! Natti natt

Svar: Synd att jag inte kan hålla dom så =)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: