lördag

Morgonmys
Idag har jag vart hos lillskrutten och passat honom en stund. Vi myste med kakor och leksaker :D
Sötaste <3
Sen drog jag och Camilla iväg på en riktig shoppingroadtrip. Tror vi var ute i 4 timmar och bara slösade. Vad gött det var att få bränna lite pengar. Det var vi överens om och det kändes bra att lätta lite på shoppingtrycket och plånkan...den började bli lite tung ;) Det har vart en riktigt bra dag!
När jag kom hem hade Fanny bakat kladdkaka =DD
 
 
1 Pinglish:

skriven

Vaknade tidigt, tittade ut och där stod häcken i värsta julskrud,dubbskorna åkte på efter att ha läst om alla avåkningar och halkvarningar. Hunden gjorde det hon skulle galet fort och nu fikar vi i sängen ett tag till. Så skönt att va lat på morgonen. Ja egentligen inväntar jag n2 som ska duttas ner i rör för vidare analys men jag tror att den delen har gått i baklås. Nu vräker snön ner igen och jag som sneglade på sommardäcken igår. Vårstäda kanske..... och den jäkla svartvita färgade av sig, men ska ringa marrakesh och kolla om det verkligen blir fixerat av deras oljor, man vill ju torka golven och ha rätt mönster kvar på plattorna... Jag börjar så

Svar: Här har det varit sol och regn. Vad konstigt att det färgar av sig! det ska det väl inte göra..eller?
Cecilia Bäckström

2 Tina :

skriven

Älskling 💜


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: