Instabomb

 

Hatten är på i snön
 

Klockan och hornen som jag målat och grejat med för längesen.
 
Butterkakan ;)
Nä, man ska inte fota vädret när man kör bil...
 
...men det var ju så fint!
 
En bricka som jag hittat. Tyckte den passade bra i mitt kök :D
Välkommen till röran!
Sötnöt! Han har varit lite krass i magen i några dagar men nu är han bättre. Jag är lite rädd för att hans tänder krånglar. :( 
Idag hämtade jag syster J och drog på loppis. Första stället köpte jag två fina plädar och på andra stället köpte jag 2 ljuskoppar och en gammal militärficklampa. Ja, jag hittade en sån där gammal leksak, en plåtsnurra som man drar igång och sen ska den snurra runt...förstår ni vad jag menar? Jag får ta en bild!
 

Dags att ta kvällspromenaden med odjuret.
 
 
 
1 Elfina:

skriven

Jag fotar också ifrån bilen ibland;) hihi, svårt att låta bli när det är ngt speciellt! Röran? Det är ju jätte fint!!! Älskar hornen och klockan

2 Elfina:

skriven

Jag fotar också ifrån bilen ibland;) hihi, svårt att låta bli när det är ngt speciellt! Röran? Det är ju jätte fint!!! Älskar hornen och klockan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: