Mule

En vanlig syn här hemma.
Ove myser för fulla muggar. Tjocka täcken är det bästa han vet och helst ska han ha ett över sig också.
Köpte gummipjuck på rusta häromdagen. Jag är väldigt nöjd över dom. Dom är låga och bekväma att gå i. Nu slipper jag bli blöt om fötterna på promenaderna.
 

Dagens annons i den lokala tidningen

Gökar eller göka...? Kanske ska gå dit och kolla
 
 
 
1 Tina :

skriven

Hahahhaha 😂

Svar: Mycket roliga grejer finns det i tidningen, haha! =b
Cecilia Bäckström

2 Pinglish:

skriven

Min lilla har lagt beslag på 4 täcken, jag var tvungen att räkna på alla ställen hon har dom ligger på. I korgen, i soffan, vid fotändan i sängen och bäst trivs hon invirad det som är 2,40 X 2,40. Och helst ska hon ha nytvättade pålakan på, då ser man inte röken av henne på timmar. Regnet verkar inte vilja sluta, bra för pollen rasar ner men man blir ju så sovsugen. Det blir ett vitt kök, och ingen kan nu komma och övertala mig, tror jag....

Svar: Vad mysigt hon har det ;) Regnet har dragit förbi för nu, men det blåser storm istället. Vitt blir väl bra! Jag vill ha nya luckor i köket men snåla Akelius vill gärna inte byta något. Det blir väl snart att vi får köpa egna.
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: