Surt sa räven

Idag har varit en riktig slödag. Ove har sovit som en gris i sin korg och jag har väl drällt runt och sovit lite här och var. Den där jäkla halsen har värkt på nätterna så jag har varit vaken. Febern har gjort att jag fått röda blemmor i ansiktet och halsen...KUL! Ser ut som jag söpet en vecka!! Försökte att måla över det förut, eller sminka över kanske låter bättre. Fast en roller hade nog vart det bästa...suck!  Det funkade inte iaf.
I morgon ska jag jobba och det är inte heller kul när jag är sjuk. Menmen, det är bara att bita i det sura äpplet och se glad ut.
 
 

 
 
 
 
1 Carina Marianne Holst:

skriven

Krya pá dig Cilla!!Hoppas att det försvinner snabbt!! Kramar!

2 Elfina:

skriven

Trötter! Så söt;)
Nämen! Varför jobbar du när du är sjuk? Du ska ju va hemma och kurra dej...;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: