Instabomb

 
Morgonpromenad
 
                                     

Jag vet vart vi ska....
 
Idag har det varit riktigt gött väder. Tog en promenad med odjuret i solen. Träden var kritvita och på backen fanns det inte mycket frost alls. Åkte och hälsade på farsgubben och efter det raka vägen till biltvätten. Det såg ut som jag kört in i en dynghög med bilen.  Nu står den i garaget ren och fin.  Jag är så jäkla trött på det kalla vädret nu. Jag vill ha sommar och varm!
 
 
Ibland så köper jag små flaskor med vitt vin när jag vill testa nåt nytt. Igår blev det ett vin som heter El coto. Italienskt, friskt och ganska så gott.
 
 
 
 
 
1 Elfina:

skriven

Underbart!!! Åh han är så sööööt! När han ligger i korgen också, vansinnigt bedårande. Natti!!!

2 Carina:

skriven

Jättefina bilder! Kram! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: