Äntligen

Idag åkte julgardinerna ner och det var skönt att slippa dom. Jag har fått röjt undan lite men det är grejer som ska ner till förrådet...å där kommer jag inte in, suck! Gubben har lovat att hjälpa till att fixa iordning där, och jag hoppas att han gör det nu =/
 
Förra helgen hämtade jag lillskrutten en stund så vi kunde åka lite pulka. Ååå vad kul det var!! =D Efteråt fikade vi och myste framför tvn. Idag tog jag en sväng bort till dom ( jag hade fått nys på att det fanns nybakade muffins) och skulle lämna en pulka...och fika lite. Sen bar det iväg hem och greja lite.
 
 
Nu är det dags för odjuret att göra snön gul..
 
1 Elfina:

skriven

Åh vilket drömfika!

Ha ha " never eat yellow snow"

2 Tina :

skriven

Mys 💜

Svar: =))
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: