en liten tur...

Jag försöker iaf att vara lite nyttig. Matvrak är jag och nu kurrar magen hela tiden. Från att äta som en hel gris till detta är inte lätt..
 
...men det funkar ;)
 
Mammas grav har fått sig ett litet lyft. Jag och Fanny var där igår och grävde som galningar. Murgrönan hade rötter som hette duga. det tog nog ca 20min att få bort den och då var vi riktigt brutala.
 
 
 
Bilen har fått lite nytt på sig oxå
 
Idag planerade vi att åka till Hunneberg och gå en promenad, mysigt! Vi bestämde att vi skulle ta 5km runt och så blev det. Vi hade koll efter älgar eftersom det var lite sent på eftermiddag/kvällen...men efter 10min så hade vi glömt allt vad älgar var! Älgflugor överallt...det kunde vi väl listat ut,haha! Småspringandes halv hysteriska med svetten lackande i pannan ploppade 2,5 km pilen upp och där fick vi bråttom tillbaka. Vi trodde vi var säkra ute på asfalten, men inte då.  Det blev en intensiv 3km idag.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: