Solen skiner

 
Ja, solen skiner och folk börjar röja i sina trädgårdar, altaner och balkonger. Jag har inte ens tittat på balkongerna ännu.  Tiden går fort, och snart är det maj, juni, och stackars studenter som kanske inte får sitt studentfirande.  Det är mycket som ställs in för att minska smitta. Jag hoppas på att detta är över inom en snar framtid. Något jag reagerat över är att en del  pensionärer inte verkar bry sig. Idag fick jag en rynkning på näsan när jag sa till en äldre herre, det är bäst att hålla avstånd i dessa tider. Han muttrade jaja!  Om han nu inte bryr sig så kanske jag gör det om mig själv och dom jag har runt om kring mig. 
 
Håll avstånd, tvätta händerna, stanna hemma om man inte känner sig bra. 
 
 
 
Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: